Opći uvjeti poslovanja

 

Vaš pružatelj usluga i ugovorni partner

 

Lampenwelt GmbH

Seelbüde 13

36110 Schlitz

 

Društvo s ograničenom odgovornošću (GmbH) sa sjedištem u Schlitzu, upisano u sudski registar prvostupanjskog suda AG Gießen, s matičnim brojem subjekta HRB 8407 ("Društvo"),

 

Direktori: Vanessa Stützle, Ansgar Weber, Ales Drabek

Porezni broj: DE 815559897

WEEE reg. Br. DE 63952051

 

 

Možete nam se obratiti s pitanjima, reklamacijama i prigovorima 

putem e-maila na info@lumories.hr.

 

Također, možete nas kontaktirati putem obrasca: https://www.lumories.hr/kontakt

 

www.lumories.hr

 

 

Zakonski propisanu obavijest potrošača o pravu na jednostrani raskid za slučaj sklapanja ugovora na daljinu možete pronaći pod točkom 6. Općih uvjeta poslovanja.

Molimo Vas da u vezi pohrane ovih Općih uvjeta poslovanja i daljnjih ugovornih odredaba kao i mogućnosti uvida u tekst ugovora (tekst ponude) pogledate točku 2. Općih uvjeta poslovanja.

Također, nastojimo da su sva rješenja o mogućim pravnim pitanjima usmjerena u korist kupaca. Uvijek nas jednostavno možete nazvati. Naravno, i bez telefonskog poziva zadržavate Vaša prava bez ograničenja. Zakonodavac obvezuje osobito online pružatelje usluga na davanje brojnih uputa u vezi ugovora i važećih uvjeta. U nastavku smo za Vas pripremili pregled tih uputa i naših ostalih uvjeta isporuke.

Pregled Općih uvjeta poslovanja web shopa Lumories.hr

  1. Valjanost
  2. Mogućnost pohrane i uvid u tekst ugovora
  3. Ugovorni partneri, jezik i sklapanje ugovora
  4. Cijene, troškovi dostave, gotovinski popust, popusti kod narudžbi
  5. Plaćanje i dostava
  6. Pravo na jednostrani raskid
  7. 50-dnevno jamstvo za povrat novca (dobrovoljno pravo na povrat)
  8. Pridržaj prava vlasništva
  9. Jamstvo i postupanje po prigovoru
  10. Obavijest o zaštiti podataka
  11. Rješavanje sporova za potrošače
  12. Mjerodavno pravo, sudska nadležnost
  13. Salvatorna klauzula
  14. Zaštita intelektualnog vlasništva

Opći uvjeti poslovanja

1. Valjanost

1.1. Proizvode isporučujemo isključivo u skladu sa sljedećim Općim uvjetima poslovanja, na kojima se zasnivaju sveukupni ugovori sklopljeni s nama temeljem ponuda na internetskoj stranici našeg web shopa www.lumories.hr. Ne primjenjuju se Opći uvjeti poslovanja kupca koji su suprotni od ili odstupaju od naših Općih uvjeta poslovanja. Opći uvjeti poslovanja navedeni u nastavku primjenjuju se bez ograničenja i u slučaju ako izvršimo isporuku ili uslugu svjesni postojanja suprotnih ili odstupajućih uvjeta kupca.

1.2. Ako se ovi Opći uvjeti poslovanja odnose na potrošače, tada se radi o fizičkim osobama kod kojih se svrha narudžbe ne može pripisati nekoj trgovačkoj, poslovnoj, obrtničkoj ili profesionalnoj djelatnosti. Korisnici koji se ne smatraju potrošačima, smatrat će se poduzetnicima. Kupci u smislu ovih Uvjeta poslovanja su potrošači i poduzetnici.

1.3. Ako naručujete kao poduzetnik, u slučaju prekograničnih narudžbi, prilikom narudžbe ili na svom korisničkom računu potrebno je navesti važeći PDV identifikacijski broj. Unosom važećeg PDV identifikacijskog broja u polju predviđenom za tu svrhu kupac potvrđuje da narudžbu vrši kao poduzetnik u okviru svoje djelatnosti. Ako kupac ne unese PDV identifikacijski broj ili unese tuđi ili nevažeći PDV identifikacijski broj, on time potvrđuje da ne naručuje u svojstvu poduzetnika niti u okviru svoje djelatnosti. Kupac se u tom slučaju tretira kao potrošač. Nisu moguće naknadne izmjene ili prilagodbe.

1.4. Ako se rokovi navode u radnim danima, pod time se podrazumijevaju svi dani u tjednu osim subote, nedjelje i državnih praznika ili neradnih dana definiranih kao takvih u državi našeg sjedišta.

 

2. Mogućnosti pohrane i uvida u tekst ugovora

2.1. Prilikom postupka naručivanja ove Opće uvjete poslovanja i daljnje ugovorne odredbe pohranjujemo elektroničkim putem i stavljamo na raspolaganje za preuzimanje zajedno s podacima Vaše narudžbe. Te informacije možete jednostavno arhivirati tako što ćete ili preuzeti Opće uvjete poslovanja i pomoću funkcija Vašeg preglednika pohraniti podatke prikupljene prilikom postupka naručivanja u web shopu ili pričekati automatsku potvrdu narudžbe, koju Vam po završetku Vaše narudžbe dodatno šaljemo e-poštom na adresu koju ste naveli. Poruka e-pošte s potvrdom narudžbe još jednom sadrži ugovorne odredbe s podacima Vaša narudžbe i ovim Općim uvjetima poslovanja te ju je moguće lako ispisati, odnosno pohraniti pomoću Vašeg programa za e-poštu.

2.2. Tekst ugovora pohranjujemo, ali iz sigurnosnih razloga ne možete ga dobiti izravno od nas. Za svakog kupca nudimo izravni pristup zaštićen lozinkom ("Moj račun"). Prilikom registracije, na tom mjestu možete upravljati svojim podacima i pogledati podatke o narudžbi. Kupac se obvezuje da će sa svojim osobnim pristupnim podacima postupati povjerljivo i da ih neće učiniti dostupnima neovlaštenim trećim stranama. Aktualnu važeću verziju Općih uvjeta poslovanja možete pronaći na našoj web stranici.

2.3. Registracija 

Proizvode na web stranici www.lumories.hr možete kupovati kao registrirani kupac s korisničkim računom ili kao gost (korisnik bez korisničkog računa). Kupac prilikom registracije mora unijeti ime, prezime, elektroničku adresu i lozinku. Za uspješnu registraciju kupac mora označiti polje da se slaže s općim uvjetima i da daje svoju suglasnost za obradu svojih osobnih podataka koje je unio u prijavni obrazac prilikom registracije. Kupac je sam odgovoran za sigurnu pohranu bilo kojeg korisničkog imena ili lozinke kojom pristupa svom korisničkom računu. Kupac je dužan odmah promijeniti lozinku ako posumnja da je sigurnost njegovog korisničkog računa ugrožena i obavijestiti nas o tome. Unosom svojih podataka prilikom prijave ili registracije, kupac jamči da su njegovi uneseni podaci potpuni i ispravni. U slučaju registracije, pohranjujemo podatke o kupcu i podatke o narudžbi, tako da se pri svim budućim narudžbama već prikažu uneseni podaci, koje kupac može potvrditi ili promijeniti. Na računu registriranog kupca, kupac može u bilo koje vrijeme pregledati pohranjene podatke, adrese za slanje i prethodne narudžbe.

 

3. Ugovorni partneri, jezik i sklapanje ugovora

3.1. Vaš ugovorni partner je Lampenwelt GmbH. Na našem web shopu ugovori se trenutačno mogu sklopiti samo na hrvatskom jeziku. Naše promidžbene ponude nisu obvezujuće sve dok ne postanu sadržaj ugovora.

3.2. Da bi izvršio kupnju u web shopu, kupac mora unijeti sljedeće osobne podatke: elektroničku adresu, ime, prezime, adresu, mjesto, poštanski broj, državu i kontaktni telefon (opcionalno). Te podatke trebamo radi izvršenja narudžbe. Kupac iz asortimana web shopa odabire proizvode koje želi kupiti te ih dodaje u svoju košaricu pritiskom na gumb "Dodaj u košaricu". Za obavljanje kupnje, kupac mora kliknuti gumb "Nastavi na blagajnu", nakon čega je preusmjeren na stranicu na kojoj označava hoće li obaviti kupnju kao gost ili registrirani korisnik, nakon čega je preusmjeren na stranicu za pregled web košarice i zaključak kupnje. U internetskoj košarici kupcu je omogućeno uređivanje košarice (uklanjanje proizvoda i mijenjanje količine proizvoda). U pregledu košarice također se nalazi poveznica za završetak narudžbe, gdje kupac unosi svoje osobne podatke za narudžbu, odabire način dostave i plaćanja. Pri završetku narudžbe (završetak kupovine), moguće je mijenjati, osim osobnih podataka, način dostave i plaćanja, također i količine proizvoda i uklanjanje istih, sve do samog završetka kupnje. Podaci koji nedostaju i ili netočni podaci unesenih podataka prikazuju se crvenim okvirom s upozorenjem za ispravak. Potvrda primitka narudžbe slijedi odmah nakon tehnički ispravnog podnošenja vaše narudžbe na vašu elektroničku adresu koju ste unijeli prilikom podnošenja narudžbe. Kupac također mora označiti polje da se slaže s općim uvjetima i da daje svoj pristanak za obradu svojih osobnih podataka koje je unio u obrazac za obavljanje kupovine, u svrhu pružanja usluga unutar internetske trgovine. 

3.3. Obvezujući ugovor se sklapa odmah nakon vaše narudžbe, ako zaključite svoju narudžbu plaćanjem putem jedne od internetskih platnih usluga koje nudimo i potvrdom plaćanja. Plaćanje je moguće izvršiti na načine navedene u točki 5.1.

3.4. Ako ste odabrali drugi način plaćanja za svoju narudžbu (na primjer, plaćanje pouzećem ili unaprijed), obvezujući ugovor sklapa se kada vam na elektroničku adresu pošaljemo obavijest o otpremi robe ili druge izričite izjave o prihvaćanju vaše narudžbe odnosno sklapanju ugovora s vama.

3.5. Poruku e-pošte sa zahtjevom za plaćanje, odnosno s obavijesti o otpremi uglavnom ćete primiti isti dan nakon zaprimanja narudžbe. Ako bi se dogodilo da to potraje dulje: za svoju ste narudžbu vezani najviše 3 radna dana i možete je, naravno, stornirati u cijelosti ili djelomično prije nego što zaprimite našu izjave o prihvatu.

 

4. Cijene, troškovi dostave, popusti kod narudžbi

4.1.Trudimo se osigurati da su sve cijene na web shopu točne, unatoč tome, ne možemo isključiti mogućnost pogrešaka. Ponude s očitom pogreškom ili tiskarskom greškom za nas nisu obvezujuće. Ako nakon zaprimanja narudžbe od strane kupca uočimo da je navedena cijena bilo kojeg naručenog proizvoda netočna, odmah ćemo obavijestiti kupca o grešci i pružiti mu ispravnu cijenu. Nakon toga, kupac ima mogućnost potvrditi kupnju s ispravnom cijenom ili odustati od sklopljenog ugovora u roku od 8 dana. U slučaju odustajanja od ugovora, odmah ćemo vratiti već plaćeni iznos kupcu.  

Dostava je moguća samo na teritoriju Republike Hrvatske.

Za dostavu unutar Hrvatske uz navedene cijene dodatno naplaćujemo 3,85 € po narudžbi za iznos narudžbe do 69 €. Počevši od iznosa narudžbe od 69 € nadalje dostavu unutar Hrvatske vršimo besplatno. 

Ako Vaša narudžba sadrži robu većih dimenzija, potrebna je nadoplata od 14,90 €. Možete provjeriti je li Vaš proizvod roba većih dimenzija na našoj web stranici pod pojedinostima o proizvodu i/ili u uputama otpremnim troškovima za taj određeni artikl. Daljnje detalje o troškovima dostave možete pronaći u odjeljku Podaci na našem web shopu. Popis je dostupan ovdje.

Prilikom odabira plaćanja pouzećem obratite pozornost na sljedeće: u tom slučaju plaćanje vršite izravno dostavljaču pošiljke, društvu DPD Croatia d.o.o., prilikom preuzimanja pošiljke. Otprema pošiljki koje se plaćaju pouzećem u Hrvatskoj vrši se putem društva DPD Croatia d.o.o. U slučaju narudžbe s plaćanjem pouzećem DPD naplaćuje naknadu od 1,14€ bez obzira na vrijednost narudžbe.

4.2. U našem web shopu nudimo popuste za određene vrste plaćanja. Prilikom plaćanja unaprijed odobravamo Vam popust u iznosu od 2 % bruto vrijednosti robe.

Prilikom dostave dobit ćete i račun putem elektroničke pošte za kupljene proizvode i pregled narudžbe. Na računu su detaljno navedeni svi troškovi vezani uz narudžbu, uključujući cijenu i količinu pojedinog proizvoda, obračunati PDV i eventualne troškove dostave, kao i ukupna cijena.

 

5. Plaćanje i dostava

5.1. Nudimo sljedeće načine plaćanja, no pritom si pridržavamo pravo da, ovisno o rezultatu provjere kreditne sposobnosti radi preuzimanja ugovora, umjesto na način plaćanja koji odaberete uputimo na naše druge načine plaćanja. Načelno možete birati između sljedećih načina plaćanja:

 

·         Plaćanje unaprijed uz 2 % popusta

Kod plaćanja unaprijed kao načina plaćanja plaćate akontaciju. Pritom se roba za Vas rezervira četrnaest dana. Iznos računa unaprijed uplaćujete na naš račun i time ostvarujete popust u iznosu od 2 % vrijednosti robe. Podatke o prijenosu dobit ćete prilikom narudžbe. Ako se plaćanje ne izvrši u roku od četrnaest dana, rezervacija robe se poništava, a narudžba se automatski otkazuje.

 

·         Plaćanje kreditnim karticama (VISA, MasterCard ili American Express)

Unesite broj Vaše kreditne kartice, rok isteka i kontrolni broj. Ove podatke ne pohranjujemo kod nas već ih putem sigurne 128-bitne SSL enkripcije izravno upućujemo tvrtki koja obrađuje ove transakcije. Vaša kreditna kartica mora biti registrirana od strane Vaše banke koja Vam je izdala karticu za postupak autentifikacije Verified by VISA i MasterCard SecureCode. Autentifikacija putem osobne sigurnosne šifre odvija se između Vas i Vaše banke na zaštićeni način. Pri primitku narudžbe dotični se iznos rezervira na Vašoj kreditnoj kartici. Kreditna kartica tereti se neposredno nakon slanja narudžbe. Za ovaj jednostavni i brzi oblik plaćanja ne nastaju Vam nikakve pristojbe.

 

·         Plaćanje debitnom karticom

Nakon što unesete svoje podatke, Vaš će račun biti terećen za iznos računa. Kao i prilikom plaćanja kreditnom karticom ni na ovaj način plaćanja za Vas ne nastaju nikakve dodatne pristojbe .

 

·         Pouzećem

Iznos računa plaćate u gotovini dostavljaču, društvu DPD. Otprema pošiljki koje se plaćaju pouzećem u Hrvatskoj se vrši putem društva DPD. Kod ovog načina plaćanja DPD naplaćuje naknadu od 1,14 € bez obzira na vrijednost narudžbe. 

 

·         Apple Pay

Plaćanje obavljate izravno putem svog Apple računa. Nakon što podnesete narudžbu, bit ćete preusmjereni na Apple, gdje možete potvrditi plaćanje narudžbe. Kada budemo obaviješteni o vašoj potvrdi, otprema će se izvršiti prema navedenom vremenu dostave proizvoda. Prema odabranoj metodi plaćanja u Apple Payu, iznos će biti naplaćen odmah po potvrdi ili nakon otpreme, s umanjenjem stvarnog iznosa računa za eventualne popuste, poklon bonove itd.

 

·         PayPal

Iznos računa plaćate preko online pružatelja usluge, društva PayPal. Potrebno je biti registrirani korisnik, odnosno prvo se registrirati (osim ako preko PayPala naručujete kao gost), legitimirati se pomoću Vaših pristupnih podataka i potvrditi nalog za plaćanje nama. Kod usluge PayPal Express dodatno preuzimamo podatke o adresi koje ste pohranili na svojem PayPal računu. Plaćanje potvrđujete slanjem narudžbe u našem web shopu. Daljnje upute o načinu pristupa web stranici pružatelja usluge plaćanja dobit ćete prilikom postupka naručivanja.

 

5.2. Za slanje pošiljki koristimo usluge prijevoznika DPD. Nisu moguće pošiljke adresirane na poštanske pretince niti na zadržavanje poštanskih pošiljaka u poštanskom uredu. Ako nije dogovoreno drukčije, isporuka se vrši putem prijevoznika do adrese za dostavu koju je naveo kupac. Ako je dostava bila neuspješna, od prijevoznika ćete dobiti obavijest u kojoj će biti navedene daljnje mogućnosti.

5.3. Ako ste naručili više proizvoda s različitim rokovima isporuke, nastojat ćemo isporučiti Vam ih zajedno. U slučaju značajnog odstupanja iznimno ćemo Vam, ako Vam je to prihvatljivo, unaprijed dostaviti proizvode spremne za isporuku. Time za Vas ne dolazi do povećanja troškova dostave. Vrijeme isporuke je između 4-7 dana za proizvode koje imamo na zalihi.

5.4. Obveza isporuke ne primjenjuje se ako sami ne primimo isporuku na vrijeme i nismo odgovorni za nedostatak dostupnosti proizvoda. Ako je proizvod nedostupan, odmah ćemo Vas obavijestiti, a eventualno plaćanje unaprijed odmah će biti refundirano.

5.5. U slučaju plaćanja unaprijed rok za isporuku počinje teći dan nakon izdavanja naloga za plaćanje banci koja vrši plaćanje, odnosno u slučaju drugih načina plaćanja s danom nakon sklapanja ugovora, a završava s istekom posljednjeg dana roka. Ako posljednji dan roka pada na nedjelju, na državni praznik ili neradni dan u mjestu isporuke, tada se umjesto tog dana uzima sljedeći radni dan.

Rok isporuke odgovarajuće se produljuje u slučaju štrajkova i isključenja s rada koji utječu na isporuku kao i u slučaju drugih okolnosti za koje nismo odgovorni, osobito u slučajevima kašnjenja isporuke uslijed više sile. Kupca ćemo odmah informirati o početku i prestanku takvih prepreka.

5.6. U slučaju potrošača, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe kod kupnje s otpremom prelazi na potrošača s trenutkom predaje robe potrošaču ili primatelju kojeg on odredi. To vrijedi neovisno o tome je li otprema osigurana ili ne. U suprotnom, rizik od slučajne propasti ili oštećenja robe na kupca prelazi s predajom, a kod kupnje s otpremom s isporukom robe prijevozniku ili osobi koja je inače određena za izvođenje otpreme.

 

6. Pravo na jednostrani raskid za potrošače

6.1. U nastavku ćete naći pouku o preduvjetima i posljedicama zakonskog prava na jednostrani raskid kod ugovora na daljinu. Zakonsko pravo na jednostrani raskid ne primjenjuje se na osobu koja je trgovac.

 

Pouka o pravu na jednostrani raskid

Pravo na jednostrani raskid

Imate pravo jednostrano raskinuti ovaj ugovor u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok iznosi četrnaest dana od dana kada Vi ili treća strana koju ste imenovali, a nije prijevoznik, preuzmete u posjed zadnji komad ili zadnju pošiljku proizvoda.

Kako biste koristili svoje pravo na jednostrani raskid, morate nas (Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, tel.: +49 (0) 66 42 – 251 9000, e-pošta: info@lumories.hr) nedvosmislenom izjavom (npr. pismom poslanim poštom ili e-poštom) obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ovog ugovora. U tu svrhu možete koristiti priloženi ogledni obrazac za jednostrani raskid ugovora, no oblik raskida nije propisan. Možete ispuniti ogledni obrazac za jednostrani raskid ili koristiti naš portal za povrate na www.lumories.hr. Ako iskoristite ovu mogućnost, odmah ćemo Vam (npr. putem e-pošte) proslijediti potvrdu o zaprimanju takvog jednostranog raskida ugovora.

Kako bi se ispunio rok za jednostrani raskid, dovoljno je da nam prije isteka roka za jednostrani raskid pošaljete obavijest o ostvarivanju prava na jednostrani raskid.

Posljedice jednostranog raskida

Ako jednostrano raskinete ovaj ugovor, odmah ćemo Vam vratiti sve uplate koja smo primili od Vas uključujući troškove dostave (izuzevši dodatne troškove koji proizlaze iz činjenice da ste odabrali drugi način dostave od najjeftinije standardne isporuke koju smo ponudili), no najkasnije u roku od četrnaest dana od dana našeg zaprimanja obavijesti o Vašem jednostranom raskidu ovog ugovora. Povrat plaćanja izvršiti ćemo istim sredstvom plaćanja koje ste koristili za prvobitnu transakciju, osim ako s Vama izričito nije dogovoreno drukčije; tim povratom plaćanja za Vas ni u kojem slučaju ne nastaju nikakve naknade. Povrat plaćanja možemo zadržati sve dok ponovno ne primimo robu ili dok nam ne predočite dokaz o slanju robe nazad, ovisno o tome što od toga nastupi prije.

Proizvod nam trebate poslati nazad ili predati (Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz) bez odgađanja, no u svakom slučaju najkasnije u roku od četrnaest dana od dana kad ste nas obavijestili o svojoj odluci da jednostrano raskinete ugovor. Smatra se da ste svoju obavezu ispunili na vrijeme ako proizvod pošaljete prije isteka četrnaestodnevnog roka. Troškove povrata proizvoda snosimo mi. Eventualno umanjenje vrijednosti proizvoda morate nadoknaditi samo ako je umanjenje vrijednosti rezultat rukovanja proizvodom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

 

 

6.2. Iznimke kod prava na jednostrani raskid

Postoje zakonski propisane iznimke od prava na jednostrani raskid (članak 86. Zakon o zaštititi potrošača). Pravo na jednostrani raskid ne postoji ako je predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču.

6.3. Ogledni obrazac za jednostrani raskid

U nastavku ćete naći "ogledni obrazac jednostranog raskida" koji je prethodno spomenut u pouci o pravu na jednostrani raskid ugovora. Nije nužno da koristite baš taj obrazac – svoj jednostrani raskid ugovora u svakom slučaju možete formulirati i sami.

 

 

Obrazac za obavijest o jednostranom raskidu ugovora

(Ako želite jednostrano raskinuti ugovor, molimo Vas da popunite ovaj obrazac i da nam ga pošaljete nazad.)

 

- Primatelj: Lampenwelt GmbH, Seelbüde 13, 36110 Schlitz, tel.: +49 (0) 66 42 - 251 9000, 

  E-pošta: info@lumories.hr:

 

- Ovime jednostrano raskidam/-o (*) ugovor koji sam/smo sklopio/-li za kupnju sljedeće 

   robe (*) / pružanje sljedeće usluge (*)

 

- Datum narudžbe (*) /datum primitka (*)

 

- Ime i prezime potrošača

 

- Adresa potrošača

 

- Potpis potrošača (samo u slučaju dostave ispisa na papiru)

 

- Datum

_____

(*) Nepotrebno precrtati.

 

6.4. Svjetiljke su uglavnom lako lomljivi i osjetljivi artikli pa s njima valja postupati s dužnom pažnjom. Molimo Vas da ih prije povratnog slanja što pažljivije zapakirate, po mogućnosti u originalnoj kartonskoj ambalaži sa sveukupnim priborom i svim dijelovima ambalaže. Po potrebi koristite zaštitnu vanjsku ambalažu.

6.5. Molimo Vas da kod naših popusta pri narudžbi i korištenju kupona obratite pozornost na sljedeće:

Ako ste zbog vrijednosti svoje narudžbe ostvarili pogodnost u obliku naših popusta pri narudžbi ili sniženja cijene preko kupona te ako se uslijed (djelomičnog) jednostranog raskida smanji vrijednost narudžbe koja je potrebna za primljenu pogodnost, naknadno će Vam biti naplaćena razlika između primljene pogodnosti i izvorne vrijednosti narudžbe bez te pogodnosti.

Nepoštivanje gore navedenih uputa ne utječe na učinkovito ostvarivanje prava na jednostrani raskid i ne pogoršava Vaš pravni položaj.

 

7. Naše dobrovoljno 50-dnevno jamstvo za povrat novca (prošireno pravo na povrat)

7.1. Pored zakonskog 14-dnevnog prava na jednostrani raskid ugovora dodatno Vam nudimo jamstvo povrata novca tijekom idućih 36 dana. Robu koju ste primili od nas možete vratiti u roku od 50 dana, bez navođenja razloga, tako što ćete ju poslati nazad. Rok počinje teći nakon potpunog primitka robe. Za poštivanje roka dovoljno je pravovremeno slanje robe ili zahtjeva za povrat. Ovo dobrovoljno pravo na povrat može se ostvariti samo povratom robe, osim u slučaju kad se roba ne može otpremiti kao paket. Robu koja se ne može slati kao paket kod Vas će preuzeti ovlašteni prijevoznik. Stoga je potrebno prethodno uspostaviti kontakt s našom Službom za kupce. Troškove povratnog slanja snosimo mi. U su svrhu koristite naš portal za povrate: www.lumories.hr.

7.2. Pri povratu robe u skladu s dobrovoljnim pravom na povrat, refundirat ćemo Vam kupoprodajnu cijenu. Molimo Vas da robu pošaljete nazad pažljivo zapakiranu – po mogućnosti u originalnoj kartonskoj ambalaži sa sveukupnim priborom i svim sastavnim dijelovima ambalaže. Molimo Vas da se u slučaju poteškoća s ambalažom ili korištenjem našeg portala za povrat obratite našoj Službi za kupce.

Za povratno slanje robe na raspolaganje Vam stavljamo naljepnicu za povrat. Na taj se način paket može besplatno predati navedenom pružatelju usluga otpreme. Preuzimanje se nudi samo za robu velikih dimenzija. Troškove preuzimanja robe velikih dimenzija preuzimamo mi. 

7.3. Naše dobrovoljno jamstvo za povrat novca isključeno je za robu koja je proizvedena u skladu sa specifikacijama kupca.

7.4. Molimo Vas da obratite pozornost na to da se uvjeti navedeni u čl. 7. ne primjenjuju prvih 14 dana (zakonsko pravo na jednostrani raskid u skladu s čl. 6. Općih uvjeta poslovanja) 50-dnevnog jamstva za povrat novca, već samo u narednih 36 dana nakon njega.

 

8. Pridržaj prava vlasništva

Roba ostaje naše vlasništvo sve dok kupoprodajna cijena nije plaćena u cijelosti.

 

9. Jamstvo i postupanje po prigovoru

9.1. U slučaju nedostataka robe kupac ima pravo potraživati zakonom propisanu odgovornost prodavatelja za nedostatke (jamstvo). Za novu robu koju isporučujemo za potrošače vrijedi zakonski jamstveni rok od 2 godine. Rok počinje teći s predajom proizvoda potrošaču.

 

U skladu sa zakonskim odredbama ne odgovaramo, između ostalog, za štete koje su posljedica:

•         nestručne ugradnje (npr. nepoštivanje graničnih vrijednosti opskrbnog napona) i/ili nestručne uporabe (npr. uporaba proizvoda bez odgovarajuće oznake "otporno na vremenske uvjete na moru" u okolini s velikim udjelom soli u zraku ili uporaba proizvoda bez odgovarajućeg stupnja zaštite IP44 i više) na mjestima s kontinuirano natprosječno visokom vlažnošću zraka i/ili nestručnog održavanja kupljenih proizvoda (npr. uslijed uporabe neprikladnih sredstava za čišćenja, primjene oštrih predmeta),

•         trošenja uslijed uporabe ili nekog drugog prirodnog i uobičajenog trošenja,

•         preinake proizvoda poduzete na vlastitu ruku (npr. dogradnje i/ili pregradnje).

 

U gore navedenim slučajevima naša odgovornost otpada samo ako za štete nismo odgovorni mi.

Kod navedenih podataka o prosječnom životnu vijeku rasvjetnih sredstava radi se o prosječnim vrijednostima. Pritom se ne radi o jamstvu da će neko rasvjetno sredstvo minimalno postići taj životni vijek.

Jamstveni zahtjevi poduzetnika u slučaju isporuke nove robe ograničeni su na vremensko razdoblje od jedne godine od isporuke.

U slučaju rabljene robe besplatno jamstvo možemo preuzeti samo spram potrošača unutar roka od jedne godine nakon predaje robe. Jamstvo je isključeno kod isporuke rabljene robe poduzetnicima.

9.2. Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada. Potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na potrošača. Ako se otkriju skriveni nedostaci kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja.

9.3. Od ograničenja navedenih u prethodnim odredbama pod točkama 9.1. i 9.2. ili isključenja iz jamstvene odgovornosti izričito su izuzeti zahtjevi za naknadom štete zbog povrede života, tijela ili zdravlja koji se temelje na nekom nedostatku, koji proizlaze iz kršenja obveze za koje smo odgovorni mi kao i zahtjevi za naknadom ostale štete koje su posljedica našeg namjernog ili grubog kršenja obveze. Navedeno ne vrijedi za jamstvo proizvođača. Ako je naša odgovornost isključena ili ograničena ili ako su gore navedene iznimke regulirane, to se odnosi i na osobnu odgovornost naših zaposlenika, osoblja, pravnih zastupnika i pomoćnika.   

9.4. Unutar jamstvenog roka obvezni smo osigurati besplatno naknadno ispunjenje za nedostatke koji podliježu zakonskom jamstvu, tj. ukloniti nedostatak ili izvršiti zamjensku isporuku. U slučaju nekog nedostatka potrošači kao ugovorni partneri imaju mogućnost odabrati hoće li se naknadno ispunjenje izvršiti uklanjanjem nedostatka ili zamjenskom isporukom. Ako postoje posebne pretpostavke regulirane zakonom, imamo pravo uskratiti odabrano naknadno ispunjenje osobito ako je to moguće samo uz nerazmjerne troškove, a drugi način naknadnog ispunjenja ostaje bez znatnih nedostataka za ugovornog partnera. U slučaju ugovora s poduzetnicima naknadno ispunjenje odvija se na način prema našem izboru. Ako nismo spremni ili u mogućnosti ukloniti kvar ili izvršiti zamjensku isporuku, ili ako ona kasni dulje od primjerenog roka iz razloga za koje smo mi odgovorni, ili ako uklanjanje nedostatka ili zamjenska isporuka ne uspije na neki drugi način, tada imate pravo zahtijevati po vlastitom izboru ili odgovarajuće smanjenje kupoprodajne cijene ili odustati od ugovora. Ako postoje zakonski preduvjeti, mogu postojati i zahtjevi za naknadom štete. Povlačenje iz ugovora i naknada štete umjesto pune činidbe isključeni su i kad nedostatak tek neznatno umanjuje vrijednost ili prikladnost stvari koja se prodaje, odnosno dijela.

9.5. Posebnu pažnju posvećujemo zadovoljstvu kupca. U svakom nas trenutku možete kontaktirati na neki od gore navedenih načina za kontakt. Nastojat ćemo čim prije provjeriti Vaš zahtjev i kontaktirat ćemo Vas nakon što zaprimimo dokumentaciju, odnosno Vaš upit ili prigovor. Međutim, ponekad nam je potrebno neko vrijeme jer pitanja jamstva često zahtijevaju i sudjelovanje proizvođača. U slučaju prigovora pomoći ćete nam ako nam što točnije opišete predmet problema i eventualno proslijedite kopiju narudžbene dokumentacije ili barem navedete broj narudžbe, broj kupca itd. Ako s naše strane ne dobijete nikakav odgovor u roku od 5 dana, molimo Vas da nas opet kontaktirate. U rijetkim slučajevima poruke e-pošte mogu "zapeti" u našim ili Vašim filtrima neželjene pošte ili poruka možda nije stigla do Vas na neki drugi način ili je možda nenamjerno izostala.

9.6. Molimo Vas da se u slučaju servisnih upita obratite našoj Službi za kupce, koju možete kontaktirati na sljedeći način:

Lampenwelt GmbH

Seelbüde 13

36110 Schlitz

Naše mogućnosti za kontakt: https://www.lumories.hr/kontakt

9.7. Jamstvene obveze proizvođača proizvoda koje prodajemo predstavljaju osnovu isključivo za zahtjeve spram proizvođača kao davatelja jamstva. To ne utječe na zakonske jamstvene zahtjeve koji postoje spram nas kao prodavatelja.

 

10. Obavijest o  zaštiti podataka

Naša praksa zaštite podataka temelji se na zakonskim odredbama, a osobito na Uredbi (EU) 2016/679 Europskog Parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (Opća uredba o zaštiti podataka) kao i Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka(Narodne Novine br. 42/2018). Detalje o prikupljanju i korištenju Vaših osobnih podataka naći ćete u našim Odredbama o zaštiti podataka.

 

11. Rješavanje sporova za potrošače

Uvijek nastojimo postići sporazum s kupcem. Koristite naš kontakt za servisne usluge info@lumories.hr ili naše daljnje navedene mogućnosti za kontakt. Europska komisija stavlja na raspolaganje platformu za online rješavanje sporova (ODR) s daljnjim informacijama, kojoj se može pristupiti na Internetu na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Nismo spremni niti smo obvezni sudjelovati u postupku rješavanja sporova pred nekim subjektom za rješavanje potrošačkih sporova.

 

12. Mjerodavno pravo i nadležnost

12.1 Za sve pravne poslove i druge pravne odnose s nama primjenjuje se hrvatsko pravo. Kod ugovornih odnosa s poduzetnicima isključuje se primjena Konvencije UN-a o ugovorima o međunarodnoj prodaji robe (CISG).

12.2 Za sve sporove nadležan je stvarno nadležan sud u Zagrebu. U slučaju sporova s potrošačima primjenjuju se obvezujuće odredbe o određivanju nadležnosti u slučaju potrošačkih sporova sukladno važećem zakonodavstvu.

 

13. Salvatorna klauzula

U slučaju da su pojedine odredbe ovih Općih uvjeta poslovanja u cijelosti ili djelomično nevaljane ili bi takvima postale, to neće utjecati na pravovaljanost preostalih odredbi Općih uvjeta poslovanja. Umjesto nevaljane odredbe primijenit će se zakonske odredbe. Isto vrijedi i u slučaju da Opći uvjeti poslovanja sadrže pravnu prazninu.

 

14. Zaštita intelektualnog vlasništva

Kupnjom proizvoda kupac ne stječe pravo isticati ili koristiti naš žig (na bilo koji način, u bilo koju svrhu) ili eventualno bilo kojih drugih društava, neovisno o tome koristi li se žig na kupljenom proizvodu ili ne.

Kupac nema pravo rastavljati proizvod odnosno na drugi način ispitivati njegov način rada / funkcionalnosti / izrade u svrhu proizvodnje sličnog ili istovjetnog zamjenskog proizvoda.

Kupljeni proizvod kupac nema pravo koristiti na način koji bi vrijeđao naš ugled ili eventualno bilo kojeg drugog društva, a posebice ih nema pravo koristiti u bilo koje nezakonite svrhe. U tim slučajevima, kupac odgovara za svu štetu koju je time prouzročio našem ugledu.

Tehnička dokumentacija i svi materijali koje kupac dobije zajedno s kupljenim proizvodom ostaje isključivo intelektualno vlasništvo nas kao prodavatelja ili eventualno drugog društva kojem pripada, isto kao i cjenici, modeli, katalozi, prospekti, slike i slično. Za bilo kakvo korištenje, umnožavanje, reproduciranje, širenje, objavljivanje i javno prikazivanje (čak i za izvatke), potrebna je naša izričita pisana suglasnost.

 

Ovi Opći uvjeti poslovanja vrijede od 22. veljače 2024 nadalje

Vaš Lampenwelt GmbH