Vaša korisnička podrška
Kako Vam možemo pomoći?
Prije nego nas kontaktirate, pogledajte najčešće postavljana pitanja, brzo ćete pronaći odgovor koji tražite.
FAQ
Kako mogu vratiti kupljeni proizvod?
Besplatni povrat robe u roku od 50 dana od primitka narudžbe.Za registraciju povrata, molimo prijavite se u naš portal za povrate koristeći broj računa i svoju e-mail adresu.
Nakon završetka koraka u portalu, poslat ćemo vam dodatne upute putem e-maila, uključujući obrazac za povrat i naljepnicu za povrat koju trebate ispisati. Obrazac stavite u paket, a naljepnicu zalijepite na kutiju. Molimo vas da robu vratite u potpunosti i, ako je moguće, u originalnom pakiranju. Ako nemate originalnu ambalažu, koristite prikladnu alternativu i pobrinite se da su artikli dobro zaštićeni.
Što znači 50 dana za povrat?
Uz zakonsko pravo na odustanak od kupoprodajnog ugovora u roku od 14 kalendarskih dana od dana isporuke robe, našim kupcima nudimo dobrovoljno produljenje jamstva povrata za sljedećih 36 dana. Na taj način naši kupci mogu vratiti robu bez potrebe za navođenjem razloga povrata robe u ukupnom roku od 50 kalendarskih dana od primitka iste. Više informacija o jamstvu povrata novca možete pronaći ovdje.
Koliko traje jamstvo za proizvod?
Svi proizvodi su pokriveni jamstvom od 24 mjeseca (privatni kupci). Termin se počinje računati od dostave proizvoda.
Kada ću dobiti svoj novac natrag?
Nakon što se proizvod vrati u naše skladište, povrat novca bit će izdan u roku od 14 dana putem izvorne metode plaćanja.
Portal za povrat robe
Radi li se o povratu ili o oštećenom/neispravnom artiklu?
Za najbržu obradu molimo vas da koristite naš portal za povrat robe: